Odstąpienie od umowy

Uwagi ogólne

Przed przystąpieniem do procedury e-reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, które są odrębne i różne dla każdej formy zgłoszenia.

Według wymogów nakładanych na nas przez prawo i urzędy wszystkie reklamacje, wymiany oraz zwroty dokonywane są wyłącznie na podstawie oryginalnego paragonu, lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy kupna, np: potwierdzenie przelewu lub kopia wiadomości e-mail potwierdzającej realizację zamówienia [ kopia takiego dokumentu powinna posiadać podpis i adnotację " ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM " ], wraz z otrzymanym od nas uzupełnionym i podpisanym pisemnym formularzem e-reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne

W naszym serwisie RajSport.com.pl oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Dzięki temu każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta i w razie jakichkolwiek wad jest serwisowany bezpośrednio u producenta. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski. W ramach gwarancji możecie Państwo dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych. Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji. W przypadku uznanej reklamacji, RajSport.com.pl odsyła towar na własny koszt. Wszystkie towary zakupione w sklepie RajSport.com.pl objęte są rękojmią wynikającą z przepisów prawa. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu paczki klient wykryje uszkodzenia na towarze, może odesłać w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru.

Wraz z towarem należy odesłać komplet wymaganych dokumentów wymienionych powyżej, tj: dowód zakupu wraz z uzupełnionym i podpisanym formularzem e-reklamacji z dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji [ przysłanie sprzętu uszkodzonego z winy użytkownika lub sprawnego ] zmuszeni będziemy obciążyć Państwa wszelkimi kosztami zaistniałymi z tego tytułu.

Zgłoszenie wymiany

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Klient jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, jaki otrzymał od sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty, a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną. W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie [ w ramach specjalnych promocji ], należy odesłać go wraz z wymienianym towarem.

​Wraz z towarem należy odesłać komplet wymaganych dokumentów, tj: dowód zakupu wraz z uzupełnionym i podpisanym formularzem e-reklamacji z zaznaczeniem " WYMIANA " wraz z dokładną informacją na jaki rozmiar lub kolor, czy też inny produkt mamy dokonać wymiany. Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz zarezerwowanie jego. Wystarczy złożyć zamówienie na dany towar, a w komentarzu dopisać " Zamówienie na wymianę - nr poprzedniego zamówienia: XXXXX ". To znacznie przyśpieszy realizację wymiany.

Podczas procedury wymiany koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

Zgłoszenie zwrotu

Klient który zakupił i zawarł umowę na odległość ma prawo zwrócić zakupiony[-e] produkt[-y], nie podając przyczyny, w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrot tak zakupionego towaru gwarantuje ustawa z dnia 2 marca 2000r. [ Dz.U. z dnia 31 marca 2000r. art.7 ust.1 ] o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W przypadku skorzystania przez klienta z prawa odstąpienia od umowy, klient jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, jaki otrzymał od sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty, a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną. W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie [ w ramach specjalnych promocji ], należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

Chcesz dokonać zwrotu?
Jeżeli dostarczone przez nas towary nie odpowiadają Ci, możesz je zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby uczynić proces zwrotu możliwie wygodnym, przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie łatwy w użyciu kreator, który przeprowadzi Cię przez proces przygotowania potrzebnych dokumentów.

Aby dokonać zwrotu:

1. Udaj się na stronę rajsport.com.pl,
2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto),
3. Przejdź do sekcji "Obsługa zwrotów towarów" i wybierz "Dodaj zwrot towaru",
4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie

ZWROT " oraz dodatkowo podanie numeru konta, na które mają zostać przelane i zwrócone pieniądze.

​Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.

Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz wszelkich kosztów
przesyłki, jeżeli klient pokrywał jakiekolwiek koszty związane z dostawą produktu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel